Този сайт използва "бисквитки". Виж повече информация тук

Рекламации

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената клиента трябва незабавно да свърже с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента.

Мебелна Борса Никеа ЕООД доставя голяма част от продуктите си с куриерска фирма до адрес на клиента. Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай клиента незабавно трябва да се свърже с Мебелна Борса Никеа ЕООД и да уведоми за проблема. Рекламация се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
Мебелна Борса Никеа ЕООД застрахова всяка една стока изпратена по куриер и при някакви проблеми при получаването , като счупена , скъсана или увредена стока , клиента трябва да уведоми Мебелна Борса Никеа ЕООД и при възможност да направи снимки на стоката за по бързо разрешаване на проблема , но не по-късно от 5 /пет/ работни дни от датата на получаването на стоката.

За да се удовлетвори една рекламация клиента трябва да подаде информация на този е-мейл -  reklamacii@mebelnaborsa.bg
или да ни посети на място - гр. Пловдив , ул. "Брезовско шосе" 176.

 

При случай на рекламация, връщането на стоката до Мебелна Борса Никеа се осигурява от клиента за негова сметка.

 

За стоките, които подлежат на гаранция клиента ще получи гаранционна карта, в която са описани случаите на гаранционен сервиз. При нискобюджетните стоки или при определени производители гаранционна карта не се издава. За такава служи касовата бележка , която клиента получава заедно със стоката.

 

Е-мейл зa пускане на рекламации - reklamacii@mebelnaborsa.bg

Във всички останали случаи важат Общите условия в сайта на Мебелна Борса Никеа ЕООД.