Този сайт използва "бисквитки". Виж повече информация тук

Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (ЧЗВ)

 

1.КЪДЕ СЕ НАМИРАТЕ?
Мебелна Борса Никеа е онлайн магазин и предлага продукти на над 100 производителя и вносителя. Разполагаме със складове в цялата страна и доставяме стоките към клиентите директно от там.
Мебелна Борса Никеа има и стационарен обект в град Пловдив ( виж контакти )

2.ПРЕДИ МАЛКО НАПРАВИХ БАНКОВ ПРЕВОД ПОЛУЧИХТЕ ЛИ ПАРИТЕ?
Банковите преводи, направени от клиенти на Мебелна Борса Никеа се отразяват от 1 до 3 дни в сметката ни в зависимост от банката, от която се праща сумата. Изключения правят само преводите направени от гишета на същата банка. Справка за постъпили суми в банката се прави за всеки ИЗМИНАЛ ден.

3.КОГА ЩЕ МИ ДОЙДЕ ПОРЪЧКАТА?
Когато дадена стока е налична на склад или вече е излязла от производство, се предава на куриерска фирма - партньор на Мебелна Борса Никеа. Всички клиенти се уведомяват по телефон за това и при желание им се дава номер на товарителница, по която могат да проверяват как се движи пратката им и кога евентуално може да бъде доставена от куриера. Мебелна Борса Никеа доставя в цялата страна с куриер и различните населени места се обслужват по график от куриерската фирма.

4. ИМАТЕ ЛИ ГО НАЛИЧНО?
Под заглавието на всеки един продукт е написан срокът, за който дадената стока може да бъде налична или изработена. Като цяло това е срока даден от производителя за да изработи дадената стока, а след това са нужни няколко дни на куриера за да я достави до адрес.

5.БЕЗПЛАТНА ЛИ Е ДОСТАВКАТА?
В сайта на Мебелна Борса Никеа е написано БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА, която важи при определени условия. Обикновено тя не се комбинира с други промоции.

6. МОГА ЛИ ДА ЗАКУПЯ МЕБЕЛИ НА ИЗПЛАЩАНЕ?
Мебелна Борса Никеа предлага всеки един продукт в сайта си на изплащане, като можете да избирате от различни компании. Клиентът сам избира към коя компания да кандидатства, като следва стъпките в сайта. За повече информация виж На изплащане.

7. АКО КАНДИДАТСТВАМ НА КРЕДИТ, ЩЕ МЕ ОДОБРИТЕ ЛИ?
Мебелна Борса Никеа предлага стоки на изплащане, като работи с лизингови компании партньори. Клиента сам попълва формата за кандидатстване, като данните му се изпращат към финансовата институция, която е избрал. Кредитодателната компания се свързва с клиента и го уведомява дали е одобрен или не. Мебелна Борса Никеа не е лизингова компания, а само доставя желаните продукти след като клиентът е одобрен.

8. АКО ПОРЪЧАМ СТОКАТА МОГА ЛИ ДА Я ВЪРНА АКО НЕ МИ ХАРЕСА?
Всеки клиент поръчал стока онлайн има право да я върне в 14 дневен срок от датата на получаването, ако тя не му хареса или не отговаря на очакванията. Стоката се връща обратно в склада на Мебелна Борса Никеа добре опакована в оригинална опаковка, като разходите по връщането са за сметка на клиента. За повече информация виж Общите Условия. Изключение правят мебели, които не могат да се върнат, поради естеството им.

9. ДОКАРАХТЕ МИ 1 ПАКЕТ ПО-МАЛКО/ГРЕШНА СТОКА, КАКВО ДА ПРАВЯ?
При ползване на външна куриерска фирма, поради големия обем от пратки, понякога се случва даден пакет да бъде забравен да се изпрати или да бъде доставен на грешно място. В това няма нищо притеснително. Това, което трябва да направите, е да се свържете с нас, да опишете случая, възможно е да се изискат и снимки на получанета стока и след справка ще издирим липсващия пакет или ще доставим нов.

10. ПОРЪЧАХ НЯКОЛКО НЕЩА, ЩЕ ДОЙДАТ ЛИ НАВЕДНЪЖ?
Когато поръчката на клиента е от няколко неща на различни производители, то те тръгват директно от складовете на производството от различни точки на България и е доста трудно да се организира доставката на всичко да бъде в един ден. Куриера винаги се обажда преди доставката и клиентът има възможност да уточни доставката с него.

11. ПРЕДИ 5 МИН. ПУСНАХ ПОРЪЧКА И НИКОЙ НЕ МИ СЕ ОБАДИ?
Поради големия брой поръчки и заявки, консултантите ни нямат възможност да обслужат поръчките на момента. Обаждаме се на всички клиенти, за да потвърдим тяхната поръчка, да уточним детайлите по нея срокове и условия на плащане. Връзката с клиента се прави само в работно време. Мебелна Борса Никеа не носи отговорност за грешно попълнени данни от страна на клиента при пускане на поръчката, неправилен телефон, електронна поща и т.н.

12. НЯКОЛКО ПЪТИ  ЗВЪНЯ И НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ?
Работното време на Мебелна Борса Никеа е написано на сайта и ако сте звъняли по-рано или късно вероятно никой не ви е отговорил. Можете да ни оставите съобщение чрез формата за контакт на сайта и ние ще се свържем с вас. Често се случва няколко клиента да се опитат да се свържат с нас едновременно, поради което не можем да поемем всички обаждания, за което се извиняваме. Консултантите ни се стараят да отговарят на всички пропуснати повиквания.

Гореща седмица А
Гореща седмица Б